LogopedieHaarlem krijgt  gemiddeld een 8,6 van haar cliënten bij het klanttevredenheidsonderzoek dat iedereen ontvangt na beëindiging van de behandeling. Ook vermeldden cliënten onder andere het volgende:

Mijn zoon werd heel onzeker omdat mensen hem niet verstonden. Nu spreekt hij vreemden aan! Mijn hoofddoel is bereikt!

Mijn dochter vond het bijna jammer dat ze de logopedist niet meer zou zien na afloop van de behandeling. Heel complimenteus richting kind, goede uitleg in Jip en Janneke taal en meteen praktisch meedenken. Zeker een compliment voor de logopedist!

We zijn vol lof over onze logopedist. Altijd vriendelijk, uitleggend en vrolijk, en toch strikt, waardoor mijn dochter precies de juiste benadering/behandeling kreeg.

Heel veel dank. De ondersteuning van jullie had mijn kind echt even nodig!

Na afloop van de logopedische behandeling ontvangen alle cliënten  een uitnodiging voor deelname aan een klanttevredenheidsonderzoek. De vragenlijst gaat over uw ervaringen met de ontvangen logopedische zorg en heeft tot doel de kwaliteit van de behandeling te meten zoals deze door cliënten wordt ervaren. Zo kan de zorg beter worden afgestemd op de wensen van cliënten. De gegevens worden ook gebruikt door Zilveren Kruis om de kwaliteit van de behandelingen te kunnen beoordelen en door de beroepsvereniging NVLF om data te verzamelen over de logopedische behandeling in de eerste lijn.